I dagsläget kan du inte ändra din beställning om du har valt betalsätt Coop Matkonto. Det är något vi jobbar på så vi kan erbjuda det inom en snar framtid.
Om det verkligen är angeläget att göra en ändring har du möjlighet att makulera din lagda beställning och göra en ny. Du kan då flytta dina tidigare beställda varor till din nya varukorg och på så sätt också göra ändringar som att ta bort eller lägga till andra varor. Observera att du då förlorar din leveranstid, och måste reservera en ny.
- Gå till Mina beställningar
- Klicka på nedåtpilen bredvid den aktuella beställningen för att få fram all information om din beställning
- Klicka på Beställningsinformation för aktuell order och välj Makulera
- Klicka på Köp för att lägga till hela beställningen på nytt
- Klicka på pil ner för att markera de varor du vill lägga i varukorgen
- Klicka på Lägg valda varor i varukorgen
- Gör dina ändringar och genomför köpet
#ändraorder #tabort #komplettera #avboka #avbeställa #makulera #annullera#matkonto#inköpstjänsten