- Hur kan jag se uppgifter om mitt Coop Privatlån?
På våra inloggade sidor kan du se uppgifter om ditt privatlån. Du loggar enkelt in med BankID på coop.se/login-privatlan
Som inloggad kan du till exempel se ditt lånenummer, aktuell skuld, ränta och lånets slutdatum.
På dina månadsavier kan du se ditt belopp att betala, din kvarvarande kapitalskuld, ditt lånenummer och din ränta.
- Kan jag ångra mitt avtal för Coop Privatlån?
Ja, enligt konsumentkreditlagen har du en ångerrätt på 14 dagar, från det att kreditavtalet ingicks. Läs mer under juridisk information här.
Om du vill ångra ett avtal kan du kontakta Kundservice på telefon 0771-17 17 17, vardagar klockan 9-17.
- Kan jag logga in på coop.se och se mitt lån?
För att se ditt privatlån loggar du enkelt in med BankID på coop.se/login-privatlan
Som inloggad kan du till exempel se ditt lånenummer, aktuell skuld, ränta och lånets slutdatum.
På dina månadsavier kan du se ditt belopp att betala, din kvarvarande kapitalskuld, ditt lånenummer och din ränta.
- Hur kontaktar jag MedMera Bank?
För att kontakta MedMera Bank kan du ringa in till oss på telefon 0771-17 17 17, vardagar klockan 9-17. Då MedMera Bank omfattas av banksekretess kan vi inte besvara specifika frågor via mejl.
- Vad är räntegaranti?
Med vår räntegaranti kan du vara trygg med att du kan få en av marknadens lägsta räntor på ditt privatlån. Om du har fått ett bättre erbjudande från en annan bank så matchar vi räntan på ditt lån hos oss.
Vår räntegaranti är till för dig som har ett befintligt Coop Privatlån. Läs mer om när räntegarantin gäller här.
- Hur nyttjar jag räntegarantin?
Logga in i Kundportalen och klicka på sidan för Räntegaranti, där hittar du information om hur du skickar in underlag från den andra långivaren till oss. När vi mottagit underlaget återkommer vi till dig med besked inom 1–3 bankdagar.
Vår räntegaranti är till för dig som har ett befintligt Coop Privatlån. Du kan läsa mer om när räntegarantin gäller här.