Coop Inköpstjänsten
Här hittar du svaret på vanliga frågor om Inköpstjänsten.
- Kundservice för Coop Inköpstjänst
- Vad kostar användningen av Coop Inköpstjänst för vårt företag?
- Görs det en kreditkontroll när vi ansöker om Inköpstjänsten?
- Från vem kommer vi att få fakturan?
- Kommer jag att få poäng eller kunna ta del av medlemspriser på de köp jag gör via Inköpstjänsten?
- Kommer vi att kunna betala med Inköpstjänsten i Shop Express eller i en självbetjäningskassa?
- Hur lång betalningstid har vi som kund i Inköpstjänsten?
- Hur många användare kan kopplas till ett konto i Inköpstjänsten?
- Hur betalar jag i butik med Inköpstjänsten?
- Hur skickas fakturan?
- Stämmer det att kassakvittot inte kommer att behövas i redovisningen?
- Vad är Inköpsportalen?
- Behöver man ha BankID för att använda Inköpstjänsten?
- Kan man få ett kort som betalmedel istället för att betala via en app?
- Fördelarna med att betala med en app istället för ett fakturakort
- Hur betalar jag med Inköpstjänsten på Coop.se?
- Var gäller inköpstjänsten?