Viktigt om att ändra en beställning
Kampanjer och rabatter
-
Ändringar på en ny vecka kan göra att rabatter och kampanjer försvinner.
Enheter som stödjer ändring av beställning
-
Du kan ändra din beställning via hemsidan eller appen.
Ändringar som går att göra på en beställning
-
Lägg till eller ta bort varor och kampanjkoder samt ändra leveransdag och tid.
Begränsningar vid vissa betalningssätt
-
Beställningar betalda med Coop Matkonto, Swish eller Direkt banköverföring kan inte ändras i nuläget.
------------------------------------------------------------------------------------
Så ändrar du en beställning på Coop.se
Följ dessa steg för att ändra i din onlinebeställning:
-
Logga in på Coop.se.
-
Klicka på profilsymbolen i huvudmenyn och gå till Mina onlineköp.
-
Välj Mina beställningar.
-
Klicka på den order du vill ändra i.
-
Klicka på Ändra beställning.
Gör dina ändringar
-
Justera antal: Klicka på varukorgssymbolen för att öppna varukorgen och ändra antal direkt.
-
Lägg till nya varor: Sök efter varan via sökrutan högst upp på sidan eller gå in på de olika kategorierna, välj antal och lägg i varukorgen.
-
Granska priser: När du ändrar antal ser du både tidigare reserverat belopp och det nya direkt i varukorgen och i nästa steg i kassan.
Fortsätt till kassan
-
Klicka upp varukorgen och klicka på Fortsätt med ändringar.
- Här kan du se en översikt av alla varor som ligger i din beställning, om du är klar med dina ändringar klickar du på Till leverans.
-
Leverans- eller hämtningsuppgifter fylls i automatiskt.
-
Gå vidare genom att klicka på Till betalning.
-
Klicka på Slutför köp.
Efter bekräftelse
-
Du får en bekräftelse på skärmen och ett nytt ordernummer.
-
Den tidigare beställningen makuleras automatiskt.
#ändraorder #tabort #komplettera #avboka #avbeställa #makulera #annullera#justera#läggtill#fyllapå