Kan man skapa en prenumeration?
Man kan skapa en återkommande beställning genom att när man står i steget "Leverans" i kassasteget klicka på "Effektivisera vardagen! Prenumerera på din varukorg och få tid över till annat" och där välja hur ofta man vill att den aktuella ordern kommer.
Kan jag ändra i en aktiv prenumeration?
I nuläget kan du inte ändra alla kommande beställningar i en prenumeration utan enbart för varje enskild beställning när ordern har skapats upp i systemet inför leverans. Du ändrar i din order under "Mina Beställningar" i inloggat läge på Coop.se. Klicka här för att läsa hur du ändrar i din beställning.
Önskar du redigera varorna, leveranstid eller betalningsmetod i en prenumeration på alla kommande beställningar behöver man i nuläget avsluta prenumerationen och lägga om den.
Hur avslutar jag en prenumeration?
Du kan enkelt avsluta din prenumeration genom att följa beskrivningen nedan:
- Logga in på https://www.coop.se/Handla/
- Klicka på ditt namn eller den gröna gubben i det övre högra hörnet.
- Därefter klickar du på kategorin ”Prenumerationer” .
- Där väljer du prenumerationen det gäller, och klickar på ”hantera prenumeration”.
- Du kan där välja att avsluta din prenumeration.
Du kommer sedan att få ett mail som bekräftar att din prenumeration är avslutad.
#abonnemang#skapa#ändra#avsluta#